Re: Dziwne zwisy peceta

Autor: Tomasz Gregorczyk <e-gregor_at_post.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 12:38:24 MET

"Jerzy" <jerzygalasinski@poczta.onet.pl> napisał(a):
> Niedawno miałem taki sam problemy. Złożyłem nowy zestaw i właśnie w taki
>
> sposób się wieszał. Po zwisach nie było żadnych śladów w zdarzeniach ani
>
> nigdzie indziej. Intuicyjnie pomyślałem, że rozrabia sterownik karty
> graficznej. I trafiłem, bo gdy zainstalowałem najnowszy, zwisy ustały.
> Moja
> karta to Ati Radeon 9550.

Zauwazylem jeszcze ze cala checa ze zwisami zaczela sie po instalacji SP2
dla XP. Z tego co slyszalem starszawe maszyny kiepsko sobie radza z SP2. Z
drugiej strony, znajomy ma PII 400 i ma XP z SP2 dzialajace prawidlowo...

W kwestii karty graficznej, radiator na moim Radeonie 7000 jest podejrzanie
goracy tuz po wylaczeniu zasilania.