Re: Dziwne zwisy peceta

Autor: Jerzy <jerzygalasinski_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 16:27:01 MET

Niedawno miałem taki sam problemy. Złożyłem nowy zestaw i właśnie w taki
sposób się wieszał. Po zwisach nie było żadnych śladów w zdarzeniach ani
nigdzie indziej. Intuicyjnie pomyślałem, że rozrabia sterownik karty
graficznej. I trafiłem, bo gdy zainstalowałem najnowszy, zwisy ustały. Moja
karta to Ati Radeon 9550.
Pozdrawiam
Jerzy