Re: co zamiast floppow

Autor: WindowsMen <kuri_at_op.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 11:33:08 MET

Towarzysz(ka) PL podzielił(a) się z nami takim oto spostrzeżeniem:

> Przy tych absolutnie najnowszych pc-tach nie ma juz floppow.

Eeee no weź sobie pierwszą reklamówkę gdzie jakaś firma oferuje
gotowe zestawy komputerowe. Dam sobie polaca odciąc że na 100% w kazdym
zamontują flopa. Druga sprawa, że user dziś pewnie nie bedzie z niego
korzystał, ale to juz inna bajka ;] Pozdrawiam.

P.S.
Swoją drogą uzytkownik "Bucz" dał mi duzo do myślenia... nie moge
sobie przypomnieć kiedy po raz ostatni korzystałem z napedu dyskietek...