Re: Kontroler

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 10:31:58 MET

rfs <rfs@spam.op.pl> zapodał(a):
> Witam
> Mam płyte głowną bez dodatkowego kontrolera IDE.
> Chcę kupić dodatkowy. Czy do takiego kontrolera nie można podłączać napędów (gdzies taką informację wyczytałem)?

?? To po co taka karta, jak nie można do niej podłączać napędów?

> Nie wiem na co zwracać uwagę (żaden RAID nie jest mi potrzebny).

I tak chyba by było Ci szkodza na kartę z RAID, bo ceny
chyba zaczynają się od 2tys.

> Mogę prosić o wskazówki?

Ja w serwerze mam zwykłą kartę za 95zł, chwalę sobie:
Standard ATAATA133
Ilość kanałów2
Ilość obsługiwanych urządzeń 4
Maks. szybkość transferu133 MB/s
Obsługiwane poziomy RAID0, 1, 0+1 (soft raid)
InterfejsPCI 32-bit/33 MHz

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(@)irc(.)pl