Re: co zamiast floppow

Autor: Bucz <ROT13-sverchapu_at_tb2.cy-ROT13>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 06:37:32 MET

Użytkownik ::WireFree:: napisał:
> http://www.chipdrive.pl/catalog/images/cf01.jpg
>
> Wkladasz do tego Compact Flash i kazda plyta widzi toto jako zwykly dysk
> koszt z jakims malym flashem taki jak stacja dyskieytek.

tego to mam na kila w domu... 2,5 .. 3,5 ... problem w tym ze CF
widziany jest jako "DYSK" a nie jako dyskietka "a:\" to o co pytalem...
duzo programow nie ma mozliwosci stworzenia dysku ratunkowego na DYSKU
tylko nieublaganie prosi o DYSKIETKE

pozatym zeby zmienic CF-a musial bym resetowac kompa...

--
Bucz
We are the Knights who say.....  "Ni"!