Karta WiFi i ruter z access pointem

Autor: Gawel <gawelek_at_moveitoutgazeta.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 00:14:26 MET

hajo,
Mam karte wifi HP W400 i router D-linka DI-614+.
Jezeli na routerze wlacze autentykacje WPA-PSK
to po kilku minutach trace dostep do sieci. Ani ruter ani karata
wifi nie pokazuja, ze cos jest zle. Wyglada na to ze ktores z urzadzen
, moze oba?, sie zawiesilo. Gdy na ruterze wylacze autentykacje
wogole,to wtedy komunikacja dziala bez zarzutu.

I tu moje pytanie, co moze byc przyczyna zwisow przy wlaczonym
WPA-PSK?
Czy moge w jakis sposob
okreslic, ktore urzadzenie nie daje sobie rady i sie zawiesza?

z gory dzieki za info

Gawel