Re: brak litery L

Autor: A_Zet <adek124_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 23:16:40 MET

Dnia Fri, 7 Jan 2005 21:28:12 +0100, Jolly Roger <spameromnie@wp.pl>
napisał(a):

>Grafika Intela?
>Wyłącz kombinację klawiszy Alt-l w sterowniku grafiki firmy Intel.

O ile znajdzie. Ja sobie (kuzynowi...) poradzilem w ten sposob, ze
usunalem z rejestru klucz dotyczacy key.exe (chyba tak sie ten plik
zwal).

Ac, jesli nie pomoze (zachowaj sobie gdzies zapis tego co usuwasz)
to jutro sprawdze u kuzyna, bo kazalem mu zapisac zmiany coby przy
ewentualnej reinstalce systemu mial jak znalazl. :-) W razie
niepowodzenia mailnij.

--
Adek