Re: Dla idiotów czy nie?

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 18:31:00 MET

bumbum wrote:

> Widzę że "jeździcie" po wszystkim.
> Kilka moich uwag.
> Szukam kompa raczej nie do gier, ale grafiki 3D(AutoCAD, SolidWorks,
> 3DMax), ale wymagania pewnie podobne.

No to ten sprzęt, który chcesz kupić, na pewno się nie nada. O ile karta
graficzna może jeszcze wytrzyma, o tyle w 3dstudio modelowanie bardziej
złożonych scen może być bardzo trudne (ze względu na bardzo słabą kartę
graficzną oraz stanowczo za mało RAMu).

> Jeżeli mówicie że za tą samą kasę możliwy jest lepszy sprzęt, to
> rzućcie modelami (płyta, zasilacz, karta grafiki).

Zasilacz ModeCom, płyta np. Abit NF7, procesor AthlonXP 2800+, grafika np.
Gigabyte Radeon 9550 (128bit/128MB).

http://www.skleppc.pl , http://www.pcserwis.pl , http://www.komputronik.pl/

> A ostatnia moja uwaga to to, że na kompach znam się o tyle, że wiem
> co to płyta, karta grafiki, RAM i zasilacz, ale nie wiem , które
> modele lepsze i dlaczego.

PS. Do oprogramowania, które podałeś to wręcz nawet z 1024MB RAM by się
przydało...

--
Piotr Slawinski
- [ HOME ] http://www.alphasoft.org, http://lisa.alphasoft.org