Re: Dla idiotów czy nie?

Autor: bumbum <jrak_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 18:04:21 MET

maclun <maclun@poczta.fm> napisał(a):

> do wymiany

> do wymiany

> +256MB

> mozna sie bez tego obejsc

> fajna sprawa
>
> ps.
> lepiej zloz cos na amd w porzadnym sklepie.
> wyjdzie podobnie cenowo, a jakosciowo o niebo lepiej.
> Pzdr!
> Maciej

Widzę że "jeździcie" po wszystkim.
Kilka moich uwag.
Szukam kompa raczej nie do gier, ale grafiki 3D(AutoCAD, SolidWorks, 3DMax),
ale wymagania pewnie podobne.

Po drugie nie chcę wydać majątku, chciałbym się zmieścić w 2000-2200 zł

Jeżeli mówicie że za tą samą kasę możliwy jest lepszy sprzęt, to rzućcie
modelami (płyta, zasilacz, karta grafiki).

Podajcie też przykłady sklepów internetowych, które polecacie lub ewentualnie
sieci sklepów w realu.

A ostatnia moja uwaga to to, że na kompach znam się o tyle, że wiem co to
płyta, karta grafiki, RAM i zasilacz, ale nie wiem , które modele lepsze i
dlaczego.

Dzięki za pomoc