Wybor notebooka IBM: nowy R50e czy uzywany T2x

Autor: Wojtek <w454385_at_fastmail.fm>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 15:03:46 MET

Witam,

Właśnie mocno zastanawiam się nad wyborem laptopa/notebooka.
Do tej pory miałem ochotę na używanego T21-T23, w cenie
2500-2800, 800-1,13GHz, 256MB, 30GB, DVD, 6 mies. gwarancji.

Zauważyłem jednak, że w sklapach są dostępne nowe R50e
M1,3, 256MB, 30GB, DVD/CDRW z 12 mies. gwarancją za ok.
3400-3500.

Mam teraz dylemat, bo te 600-700zł różnicy to dla mnie
dużo kasy, ale z drugiej strony dostaję nowy sprzęt
z gwaracją.

Co o tym myślicie?

Najbardziej męczy mnie, czy rzeczywiście zaoszczędzę
wybierając tańszy i używany. Bardzo zależy mi
na trwałości, a mniej na mobilności (długa praca na bateriach,
mały ciężar) - miałby to być raczej zastępca desktopa
z możliwością przenoszenia.

Wydaje mi się, że seria T ma mocniejsze obudowy, ale nie jestem
ekspertem w dziedzinie komputerów przenośnych.

Pozdrawiam,
Wojtek