Re: Czy to dobre zestawienie?

Autor: Oleg <oleg8.NOSPAM_at_o2.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 11:30:34 MET

Użytkownik "Bernard" <bernard@earth.net> napisał:

> W S754 nie ma dual channel, ale poza tym dobrze zrozumiałeś. Dwa
> dwustronne moduły w S754 spowolnią szynę pamięci.

Faktycznie, twierdziłeś tylko, że z 200 MHz wyhamują na 166. W mojej
niewiedzy wydawało mi się to tak absurdalne, że pomyślałem "eee, pewnie
chodzi mu o dual channel, ale nie będę mu tego wytykał". Tymczasem
sprawdziłem i masz w pełni rację. Tym gorzej dla wyboru S 754 :-) Widzisz,
wiedzą nie grzeszę "w tym temacie", więc łatwo strzelam błąd.

Serdeczne dzięki i pozdrawiam - Oleg