Re: okulary "do komputera" - odwieczny problem :)

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 08:14:30 MET

Użytkownik "BartekK" <sibi@sibi.cfu.com.pl> napisał w wiadomości
news:crk423$hs8$1@atlantis.news.tpi.pl...

> ja mam szkla korekcyjne (tzn jedno, bo mam 0/+1 ) i oba szkla kupilem
> "antyrefleksyjne , do pracy przy komputerze itp" za straszna cene,
> patrzac calkiem z boku bylo widac jakby taka warstwe jak na drogich
> monitorach z trinitronami (jakby kolorami zachodzilo itp). Uwazalem na
> nie (bo byly drogie), czyscilem zgodnie z zaleceniami... a warstwa
> znikla gdzies po 2 miesiacach

To trzeba było reklamować, ja mam takie okulary już rok i warstwa, jak
była, tak jest, ale ja mam tą warstwę niby potrójną, tak mówili
sprzedawcy. Szkła są z plastiku, bo miałem do wyboru szklane z jedną
warstwą, albo plastikowe z potrójną (cena ~ podobna okolo 75 zł za
szkiełko), proponowano mi również tytanowe (pewnie z jakąś dodatkową
powłoką - nie da się ich zarysować) ale cena 200 zł za szkiełko =/

> Efektu mniejszego zmeczenia oczu nie
> odczulem nigdy, choc bywa ze siedze przy kompie wiecej niz 24godziny,
> swieca mi prosto w nos 2 monitory 21" , obecnie panasoniki pro 7G. I
> raczej nie narzekam na oczy, pod warunkiem ze dobrze mam ustawiony
> monitor (nie za jasno), nie uzywam bialego tla i co jakis czas
> gimnastykuje wzrok.

No ja w pracy mam gorszy monitor - NEC FE771SB - odświerzanie 75 Hz, bo
w 85 obraz trochę się rozmazuje, ale czego wymagać od monitorka za 600
zł (i tak to lepsze, niż poprzednia 15 CTX)

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl