Re: okulary "do komputera" - odwieczny problem :)

Autor: BartekK <sibi_at_sibi.cfu.com.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 20:38:34 MET

> - czy ktoś, kto używa takich okularów (antyrefleks, powłoka
> antymagnetyczna) może powiedzieć, że odczuł dużą poprawę
> (zmniejszenie zmęczenia) oczu?
> Pracuję ostatnio po ok. 12-14h/dobę przy komputerze (dochodzi do
16stu)

ja mam szkla korekcyjne (tzn jedno, bo mam 0/+1 ) i oba szkla kupilem
"antyrefleksyjne , do pracy przy komputerze itp" za straszna cene,
patrzac calkiem z boku bylo widac jakby taka warstwe jak na drogich
monitorach z trinitronami (jakby kolorami zachodzilo itp). Uwazalem na
nie (bo byly drogie), czyscilem zgodnie z zaleceniami... a warstwa
znikla gdzies po 2 miesiacach... Efektu mniejszego zmeczenia oczu nie
odczulem nigdy, choc bywa ze siedze przy kompie wiecej niz 24godziny, a
swieca mi prosto w nos 2 monitory 21" , obecnie panasoniki pro 7G. I
raczej nie narzekam na oczy, pod warunkiem ze dobrze mam ustawiony
monitor (nie za jasno), nie uzywam bialego tla i co jakis czas
gimnastykuje wzrok.

--
Bartlomiej Kuzniewski   tel +48 696 455098
sibi@sibi.cfu.com.pl    GG# 23319