Re: Zmiana FSB a taktowanie PCI i AGP

Autor: Alan <nyna_at_cbpmgn.arbfgenqn.cy>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 00:56:49 MET

Użytkownik "Alan" <nyna@cbpmgn.arbfgenqn.cy> napisał w wiadomości
news:crkg45$d9b$1@korweta.task.gda.pl...

[ciach]

Powiem tak ze BIOSie przestawic moge taktowanie pamieci, tylk ze moje 400
dzilaja domylsnie w auto jako 266. Jak recznie zmieniam na 333 to w sytemie
te parametry sa zachowane, jednak jak daje na 400 SiSoftwareSandra wskazuje
najnizsze ustawienie - jednym slowem komputer tego nie akceptuje. Zeby bylo
ciekawiej test programu CCR wskzuje na zmniejszenie wydajnsci po przejscu na
taktowanie 333. Jest to zapewne powiazane z brakiem synchronizacji ktora
wplywa na wydajnosc.

I jeszcze jedno, recznie nie moge modyfikowac (jest to normalne?) parametrow
czestotliwosci PCI/AGP. Zwiekszaja sie one co jakis cykl (dzielnik?) wraz ze
zmiana FSB. Przy 133 (33/67) zas przy maskymalnym ustawieniu 165 (41/82). Co
do maksymalnego ustawienia to co ogranicza fakt ze nie mam mozliwosci
ustawienia FSB 200? Wydaje mi sie ze na plycie nie mam zadnej zworki ktora
na to pozwala a BIOS mam zaktualizowany...

--
alan [at] poczta [dot] neostrada [dot] pl
GG: 3265146   |   ICQ: 53767178   |   GSM: +48 501800741