Znowy wylacza sie ! Pomocy - co teraz wymienic !?

Autor: K.Gorczewski <kgorczewski_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 23:51:51 MET

Witam !

Mam ogromny problem :

2-3 miesiace temu wymienilem srodek kopmutera ( plyta,procesor,pamiec,
k.graficzna ) na
nowsze ( Duron 1800, plyta AsRock z zinterowana k.graficzna, 256MB DDR
400MHz )
i pojawil sie problem nastepujacy.
za 1 razem wlacza sie ale po 2-3 godz. pracy wylacza sie i pozniej przy 2 i
nastepnym wlaczeniu
resetuje sie bardzo szybko ( do 2 min. pracy ). Poniewaz nie ma dostepu do
internetu i zeskanowaniu dysku
na innym komputerze odrzucilem wine programowa ( wirusy, trojany itp. ).
Wymienilem zasilacz na inny no name i to samo.
Komputer poszedl do serwisu orzekli wymiane plyty. OK zmieniono na Epox +
GF4000MX reszta pozostala.
Znowy to samo. Wymiana zasialacza na "firmowy" jakiś FEEL mocniejszy.
I objawy są podobne za 1 włączeniem działa do 5-6 godz. po 1 wyłączeniu czas
pracy diametralnie
maleje. Kondensatory na płycie są ok. W komputezrze jest tylko dysk Seagate
20GB i nagrywarka
nic poza tym.
Inna sprawa jest ze instalacja elektr. dziala niespecjalnie. Gniazdka
elektr. nie uziemnione, światło czasami
mruga. Pomyślełem ok, pożyczyłem UPS-a i nadal się wyłącza. Przyniosłem inny
komputer ( jakiś stary
400MHz Intel ) i działa bez problemu.
Moze ktos z was ma sugestie jak rozwiazac moj problem.