Re: Pytanko o zgodnosc plyty glownej i cpu

Autor: Andrea <andrzej.libiszewski_at_.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 23:44:08 MET

Thorin wrote:

> ogniwem

> kto

> km133,

> tu

> nad

> jest

> proc

> Oswieccie

> W takim razie dlaczego Duron z jadrem Morgan choc pracuje z fsb
> rownym 100 to na tej samej liscie jest oznaczony jako niedzialajacy
> z ta plyta (zwrocilem na to uwage dopiero dzis)? Czy na pewno
> dzialanie nie zalezy od procesora?

A to ci się udało mnie zdziwić... Mam parę teorii - jakieś kwestie z
zasilaniem (nie pamiętam napięć Morgana w porównianiu ze Spitfire czy
Thunderbirdem), albo po prostu kwestia tego, że bios nie rozpoznaje typu
procesora, więc jest "unsupported".
A swoją drogą jeszcze się nie spotkałem żeby w płycie z FSB 100MHz Morgan
nie ruszył, chociaż przyznaję, że przez niezgodność z biosem czasem programy
nie rozpoznawały, że procesor obsługuje instrukcje iSSE.

--
Andrea      | ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
2*256MB GoodRAM PC3200, Sapphire Radeon 9600 128MB, LG Flatron ez T710PH