Re: ramka do dysku w serwerze IBM

Autor: Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_alpha.WYWAL-TO.net.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 19:03:38 MET

On Thu, 06 Jan 2005 18:28:44 +0100, Maciek Bartnik
<mbartnik@bezspamu.polbox.com> wrote:

> Za wszelkie informacje z góry dziękuję.

Pomijając kwestię dostępności samej ramki, radzę przed kupnem dysku
upewnić się, że ów serwer będzie obsługiwał _ten_egzemplarz_ dysku,
który chcesz nabyć. Znaną praktyką producentów A-brandowych (np.
Compaq'a) jest to, że ich maszyny umieją pracować tylko z dyskami
kupionymi od nich samych. Prosta sztuczka a sporo kłopotów...
Z IBMami doczynienia nie miałem, więc nie powiem ;-)

--
Pozdrawiam
  Bartek