Re: Drukarka Samsung ML-1520 - komentarze i opinie ???

Autor: Yogiii <yogiii_at_hot.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 14:22:47 MET

Użytkownik "KrasiaK" <kkrasinski@komputerswiat.pl> napisał w wiadomości
news:crj8kq$44g$1@inews.gazeta.pl...
> mam 1510 od kilku miesiecy - tez nie drukuje duzo (max 100stron
miesiecznie,
> ale raczej mniej)
> chcialem kupic drukarke ktora kupie i bede mial z nia spokoj na dluszy
czas
> (zadnego zasychania, czyszczenia glowice itp. itd.)
> no i uwazam ze zakup byl bardzo trafiony - w trybie econo drukuje naprawde
> dla mnie wystarczajaco - co przy moim wykorzystaniu pierwszy toner
startowy
> starczy mi spokojnie na rok/ a nawet poltora
> [...]

dzieki za komentarz
tez myslalem o 1510 ale to bylo w listopadzie jak mi sie moja stara
"plujka" rozwalila ale czas lecial i wszedl nastepca 1520 w sumie niczym sie
nie rozniz poza kolorem obudowy jest cala jasno szara ( wedlug mnie
ladniejsza
niz kremowo zielona ale to kwestia gustu a o tym sie nie dyskutuje )
podobnie jak ty duzo nie drukuje i nie chce wydawac tez duzych pieniedzy na
HP
bo ten wydatek mi sie niezwroci tak szybko a atramentowki juz nie chce
mam dosyc tych problemow z tuszami zabychaniem sie dysz i zasychaniem jesli
sie
czesto nie drukuje a w wakacjie to juz tragedia
cena tego samsunga ML-1520 waha sie miedzy 499 a 549zl i wydaje sie byc
bardzo
przyjemna i duza zaleta jest to ze samsung daje 2lata gwarancji oraz bardzo
mi sie podoba
podajnik paieru w formie szuflady - rewelacja przynajmniej papier sie nie
kurzy :)