Re: Drukarka Samsung ML-1520 - komentarze i opinie ???

Autor: KrasiaK <kkrasinski_at_komputerswiat.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 12:49:45 MET

Użytkownik "Yogiii" <yogiii@hot.pl> napisał w wiadomości
news:crj244$835$1@nemesis.news.tpi.pl...
> czy ktos moze uzywa drukarki samsunga ml 1520 lub 1510 lub innego modelu
> i moze sie podzieli wrazeniami z uzytkowania tych drukarek to bede wielce
> zobowiazany gdyz przymierzam sie do kupna ML-1520
> ( poniewaz duzo nie drukuje wiec nie wymaga duzo od drukarki - wydaje mi
> sie
> ze jest to calkiem nizly wybor na drukarke domowa )

mam 1510 od kilku miesiecy - tez nie drukuje duzo (max 100stron miesiecznie,
ale raczej mniej)
chcialem kupic drukarke ktora kupie i bede mial z nia spokoj na dluszy czas
(zadnego zasychania, czyszczenia glowice itp. itd.)
no i uwazam ze zakup byl bardzo trafiony - w trybie econo drukuje naprawde
dla mnie wystarczajaco - co przy moim wykorzystaniu pierwszy toner startowy
starczy mi spokojnie na rok/ a nawet poltora
pozniej z tego co sie zoorientowalem zasypie toner za 50-60zł - i bede
smialo drukowal kolejna 2 lata

Uwazam ze za cene 444zł (była promocja) to super sprzet - a z racji malych
gabarytow idealnie nadaje sie do domu!

KrasiaK