Re: GeForce 6800 Ultra - zasilanie

Autor: Tofik <pafio_at_wp.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 12:26:05 MET

Użytkownik "Friend" <universalny@wp.pl> napisał w wiadomości
news:crisfi$fak$1@inews.gazeta.pl...

> a gdzie tak jest napisane bo sprawdzałem na MSI i leadtek i piszą min
> 350W.
> (poza tym zalezy jaka jest jeszcze reszta sprzętu)

cytując za Enter Extra 3/2004 "Świat w trzecim wymiarze"
 ..."Decydując się na większość kart z górnej półki należy sprawdzić czy uda
nam się ją w ogóle zamontować w pececie.(...)Większość kart wymaga
dodatkowego zasilania.(...)Karta GeForce 6800 wymaga wr ęcz dwóch takich
połączeń.nVidia zaleca dla tego modelu minimalne zasilanie rzędu 450 wat"...

> Jaki znajomy ma zasilacz? Nie rozumie takiego podejscia kupowac karte za
> koszmarną kasę i odpalac ją na codegenie 300W tylko dlatego ze ktos załuje
> wydac dodatkowe 200-300zł na normalny zasilacz - bezsens.

Przecież wcale nie mówie że znajomemu szkoda kasy na zasilacz, po prostu
wywiązała się dyskusja kiedy zaczął się zastanawiać jaki zasilacz kupić, no
i chciałem się dowiedzieć jak to wygląda w praktyce. Czy żeczywiście ta
karta pójdzie bez problemów na markowej 300W , czy nie.

pozdrawiam

Tofik