Re: hp LJ 1100, dos i polskie znaki

Autor: PLIK <plikSPAM_at_wirtualny.dzierzoniow.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 11:54:53 MET

> Nie radzę drukarki laserowej podłączać do UPS. Przy rozgrzewaniu
> wywali zabezpieczenia UPS - chyba że bardzo mocny.

masz sporo racji- ja nie drukuje gdy pradu nie ma i mam ta drukarke podpieta
do upsa 300 fideltronic jak wszystko jest ok z pradem to nic sie mu nie
dzieje a gdy braknie pradu nie rozwala mi sie jej bios
biorac pod uwage twoje obawy chyba zrezygnuje z upsa i bede czesciej w niej
grzebał ale bedzie to dla mnie bezpieczne