Re: hp LJ 1100, dos i polskie znaki

Autor: Jozef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 07:23:04 MET

> niestety jakiś debil z HP ustawił domyslna czcionke tej drukarki
> jako wingdings i stad krzaki na wydruku

Zgadza się, wyjątkowy debil

> zainstalować z dyskietek i nastepnie uruchomic ten program przez
> plik wsadowy (pamietam ze nazywa sie rpc.bat lub rcp.bat) który
> zainstaluje sie sie na HDD (pamietaj aby była to partycja fat) i
> ustawic sobie własciwą czcionke (dla subiekta sprawdza sie sie
> Courier 10) - warto sobie te ustawinia zapisac do pliku (jest tam
> taka mozliwosć)

Przy pomocy jednego z tych programów można utwożyć plik *.PJL w języku
drukarki i wysyłać jego zawartość komendą COPY /B plik.pjl lpt1.
Najlepiej robić to w pliku *.BAT uruchamiającym program dosowy.

> i jeszcze jeden mankament - przynajmniej u mnie - gdy od drukarki
> odetne zasilanie - ustawienia drukarki trzeba powtórzyć
> jesli mruga u ciebie prad warto podłączyć ups tylko dla tej drukarki
> (oczywiscie nei pomoze gdy braknie pradu podczas drukowania bo
> drukarka bierze wtedy 1200 W ale podczas czuwania brak pradu nie
> rozwali ustawien)

Nie radzę drukarki laserowej podłączać do UPS. Przy rozgrzewaniu
wywali zabezpieczenia UPS - chyba że bardzo mocny.

--
Józef