[p. GŁÓWNA] FSB 100 a 133 Mhz

Autor: WindowsMen <kuri_at_op.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 10:47:37 MET

Witam.
Mam problem. Zagladam sobie do instrukcjii no i widzę, ze płyta moze
pracowac z FSB 100 lub 133 Mhz, wystarczy tylko przełozyc odpowiednie
zworki. No i tu jest poblem. Nie sa to zwyczajne zworki tylko dwie zworki
i kazda ma po 3 srebrne "punkciki". Są one tak połaczone jakimś
drucikiem - przylutowane ;/ w takim ustawieniu, ze comp robi na 100 Mhz. I
tu mam pytanie. Czy wystarczy się pobawic, tak żeby "odlutować" 100 Mhz
i przylutować te druciki dwa na ustawienie FSB 133 Mhz? Czemu producent
mainborda tak mi utrunia zycie? Czaje sie na jakiś procek a dostac teraz
jakis na 133 lub co gorsza na 100 (w miarę dobry procek) to troche trudno
;/ Po tej operacji jesli zostamnie przeprowadzona prawidlowo
wszystko bedzie OK? Dzięki za odp. Pozdrawaim.

P.S.
Płytka to ECS K7VZA PNB 1.0