Re: Sempron i NX

Autor: Kowal <kowalk_at_antyspamautograf.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 10:44:27 MET

Użytkownik Paweł Goleń napisał:

> No właśnie chodzi o to, że googlałem i miałem sprzeczne informacje,
> choćby tutaj: http://pclab.pl/art11145-6.html

Dla mnie najważniejsza informacja tej strony jest taka że w Sempronie
3100+ bit NX jest.
Co do działania to niewiedzę tutaj jakiegoś problemu biorąc pod uwagę że
jądro Paris to tak naprawdę jądro ClawHammer bez trybu 64-bitowego i z
256KB CacheL2. AMD nie ma aż takich mocy produkcyjnych aby pozwolić
sobie na tworzenie dużych zmian w obrębie jednej architektury, łatwiej
odzyskać rdzenie które mają uszkodzoną pewną część Cache, wyłączyć w
nich tryb 64b i nazwać je Sempronem. Podobnie jest z wersją tego procka
na Socet A, wykorzystano już to, co stworzono wcześniej, tylko zmieniono
oznaczenia.

pzd
Kowal