Re: doradzcie co kupic by nie zgrzytac zebami;-))

Autor: maclun <maclun_at_poczta.fm>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 00:57:30 MET

witaj
> abit AN7 Uguru-----abit nf7 sl-----abit S2G----?

Ja mam SL, kumpel AN7.
Sprawa wygladala tak ze u niego na procku XP-M nie wstawał na FSB wiekszym
jak 235 bodajze, a u mnie na sempronie 2200 wstal na 250MHz. Rzecz jasna nie
stabilnie, ale wstal( u niego wogole). wiem ze to rozne procki, ale chyba az
takiego znaczenia to nie powinno miec, a podobno XP-M lepiej kreca.
S2G?? to juz lepiej SL.

> jaki ram;
> kingston DDR 512MB/400MHz czy TwinMos 512/400 CL2.5 ??
twiny na mtecach (single)chodza na 225 :-)
kingstony wiem ze chodza na pewno na 210 (dual), dalej nie sprawdzalem.

> aha i do tego jaki cooler na batrona 2500+ ??
> http://www.hipermax.pl/product_info.php?cPath=66&products_id=314 moze
> byc;-))??

jak masz tyle kasy...
ja kupilem pentagrama 92 Cu i jestem bardzo zadowolony:-)
wymiary roznia sie raptem o 7 mm srednicy, wiec chyba szkoda przeplacac.
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=38565069 - 90 zeta
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=38770195 - 95 zeta

> komp glownie do filmow .lekkej obrobki zdjec i ip.zadnych gier;-)) moze
> cos
> sie podkreci;-))

do krecenia NF7-SL jest idealna.
pamieatki twiny tez Ci na troche pozwola:-)

Pzdr!
Maciej