Re: Dylemat dyski SATA

Autor: Jan P. Cieciński <jan_at_ciecinski.eco.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 00:52:49 MET

"Bernard" <bernard@earth.net> wrote in message
news:cqubf0$57g$1@achot.icm.edu.pl...
... więc do
> instalacji systemu musisz mieć drivery SATA, które najlepiej ściągnąć z
> internetu, tylko do tego musisz mieć system, którego nie postawisz bez
> tych driverów i kółko się zamyka. ...

Witam!
Nie zamyka, drivery SATA masz na płytce dołączonej do płyty głównej. Trzeba
je tylko rozpakować na dyskietkę. Jeśli nie masz stacji dyskietek - to też
nie tragedia - trzeba tylko odpowiednio zmodernizować swoją płytkę
instalacyjną WindowsXP. Z 98 - na dwoje babka wróżyła - zainstaluje się bez
problemu, lub odmówi współpracy. W tym drugim przypadku trzeba pożyczyć
zwykły dysk ATA, zainstalować na nim system i na chama skopiować na dysk
SATA (osobiście jeszcze tego nie testowałem, ale mam zamiar wkrótce).

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl