Re: Uszkodzony RAM - jak zareklamować

Autor: Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta_at_nie-trawie-spamu.gmail.com>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 23:21:42 MET

Za oknem prószy śnieg, ja siedzę i piję herbatę, a OliP
<alexander_pWYTNIJTO@poczta.onet.pl> rzuca na pl.comp.pecet taki tekst:

> Kupiłem dzisiaj w jednym z lubelskich sklepów 128MB DDR (400) Wilk Elektronik i
> po włożeniu w płytę ECS-a K7S6A (obsługuje DDR266) komp nie startował, tzn. nic
> nie było widać na ekranie. Pomyślałem, no dobra, może gryzie się z tą płytą,
> więc dawaj, do Solteka DRV4, wprawdzie też DDR 266. W międzyczasie zauważyłem
> dwa czarne-czytaj: upalone styki. Oczywiście na drugiej MOBO te same objawy, a
> właściwie ich brak. Wziąłem więc kostkę i do sklepu, ale tam zdecydowana odmowa
> tłumaczona moim dyletanctwem, czyli owrotnie włożoną kością i stąd te efekty.

To poproś idiote w sklepie, żeby włożył kość "odwrotnie" do slotu... Takie
"zabezpieczenie" w kościach jest od kiedy pamiętam...

--
Pozdrawiam, chwilowo na Windowsie...;-) marcus075
Narciarski shorties-fanatyk.