Re: jaki notebook do 4,3 tys?

Autor: Arkadiusz <rekalama-79_at_tlen.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 22:27:58 MET

>chcialem miec koniecznie Wi-Fi
> Co zabawniejsze w komputroniku cena na stronie jest 4499,-, a w sklepie
> jeszcze udalo mi sie stargowac o te 200 zl ;-)

Ciesze sie bardzo. Niestety moj notebook bedzie bardziej traktowany jako
desktop. Jedynie bedzie przenoszony z biura do biura wiec czas zycia na
baterii traktuje po macoszemu. Bardziej wolalbym wydajniejsza maszyne.
Zainteresowal mnie tez asus ktorego poleca kolega Calme. Wlasnie taki
przenosny desktopik :-). Ciekaw jestem opini na temat tego modelu.

Pozdrawiam
Arek