Re: jaki notebook do 4,3 tys?

Autor: lukasz_p <adres_at_w.sygnaturce.com.albo.i.nie>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 21:59:09 MET

Użytkownik Arkadiusz napisał:
> Witam. Zostalem zmuszony do kupna notebooka. Mam na ten cel max 4300zł. Musi
> byc nowy i z gwarancją.
> Celuje w Fujitsu Siemens Amilo Pro V7010. Na pokładzie ma:
> cel 2,53GHz , 256MB ram, Radeon 9000, 40GB twardy. DVD+RW, 15''
> Jak myslicie czy to dobry sprzęt?
> Ew moze znacie jakis sklep z fajna promocją na coś lepszego.

Hehe, pare dni temu zadawalem identycznie pytanie z ta sama kwota :-)
Przymierzalem sie do HP... a w koncu kupilem Toshibe (Tecra A2-107)
W porownaniu do tego siemensa toshiba ma minimalnie gorsze parametry
(cel 1,5Ghz, jakas kiepska grafika intela), ale chcialem miec koniecznie
Wi-Fi

Co zabawniejsze w komputroniku cena na stronie jest 4499,-, a w sklepie
jeszcze udalo mi sie stargowac o te 200 zl ;-)

--
pozdrawiam, lukasz