Re: LAPTOP, czy dokupowac RAMu ?

Autor: Artur Marianski <artur.marianskiWYTNIJ_TO_at_pf.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 19:00:53 MET

W artykule crfeh6$nkf$1@news.dialog.net.pl,
niejaki(a): allerune z adresu <allerune@adres.mail.pl> napisał(a):
> Okej, sprawdzilem, mam jeden slot z pamiecia 256 (RASL-4, RASL-11)
> DIMM SDRAM, a drugi pusty (jupiii !!! ).
> Sandra nie podala mi nic dokladniej, poza informacja ze plyta
> obsluguje pamieci 60 i 70 ns, +3.3V, STD, FPM, EDO, PARITY, ECC, SIMM.

Hmm..to troche dziwna informacja, bo wskazuje na obsluge SIMMow, a Optima
obluguje jedynie SDRAMy DDR (jakby co to
http://www.kompix.pl/opisy/aristo_optima.htm ). Pamieci EDO czy FPM to mogly
byc w notebookach tak w okolicach lat 95' :)

> Co powinienem kupic? Chcialbym zeby jakos wspolgralo z tym co mam...

no dowolne DDRy typu notebookowego. I sprawdzic na miejscu czy widza sie
razem i pracuja. Najlepiej by bylo choc na kilkanascie minut puscic memtesta
czy jakis inny tester pamieci.

> Czy znacie jakis sklep we wroclawiu oferujacy takie czesci w normalnych
cenach?

Panorama firm i szukaj sklepow sprzedajacych notebooki najblizej Twojego
miejsca zamieszkania :) Oczywiscie spytaj najpierw o cene, bo rozrzut moze
byc spory.

Pozdrawiam.

--
                 Artur Marianski
* Przy odpowiedzi usun z adresu napis WYTNIJ_TO *