Re: LAPTOP, czy dokupowac RAMu ?

Autor: allerune <allerune_at_adres.mail.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 02:05:47 MET

Okej, sprawdzilem, mam jeden slot z pamiecia 256 (RASL-4, RASL-11) DIMM
SDRAM, a drugi pusty (jupiii !!! ).
Sandra nie podala mi nic dokladniej, poza informacja ze plyta obsluguje
pamieci 60 i 70 ns, +3.3V, STD, FPM, EDO, PARITY, ECC, SIMM.
Co powinienem kupic? Chcialbym zeby jakos wspolgralo z tym co mam...
Czy znacie jakis sklep we wroclawiu oferujacy takie czesci w normalnych
cenach? Allegro jest ostatecznoscia bo nie tyle nie ufam sprzedawcom, co
przy tak delikatnym towarze - poczcie.

dzieki za pomoc

--
allerune