Re: HDD >128 GB na co się przygotować.

Autor: Dafi <axau_at_op.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 11:02:36 MET

Użytkownik "Lesior" <lesiorUsunto@go2.pl> napisał w wiadomości
news:124npsc20egjm.1pyopzsroelhn.dlg@40tude.net...

> Ja mam wlasnie taki problem. Kupilem wlasnie nowy dysk IDE (wd-160GB), a
> plyta moja (Abit KG7-Raid) osluguje tylko 128G.

No to moze nowy BIOS zaaplikowac plycie.

A poza tym to producent dysku zawsze udostepnia na swojej www narzedzie do
ominiecia tego problemu. Ja takie cos znalazlem u Samsunga. WD jak widze tez
ma.

http://wdc.custhelp.com/cgi-bin/wdc.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=1093&p_created=1066250207

wersja skrocona linku:
http://tinyurl.com/6jcue

A jesli chodzi o wlasciwe instalke systemu na SATA to czasem trzeba przy
starcie instalki wcisnac F6 (czytac komunikaty na dole) i zapodac mu drivery
do kontrolera SATA.

Dafi