Re: HDD >128 GB na co się przygotować.

Autor: Lesior <lesiorUsunto_at_go2.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 19:05:41 MET

Dnia 4 Jan 2005 17:30:33 +0100, Jan Kozlowski napisał(a):

> A nie jest tak, ze oprocz zainstalowania SP1 trzeba jeszcze recznie jedna
> wartosc zmienic w rejestrze? Kiedy sie ostatnio tym zajmowalem, tak
> wlasnie musialem zrobic.

Ja mam wlasnie taki problem. Kupilem wlasnie nowy dysk IDE (wd-160GB), a
plyta moja (Abit KG7-Raid) osluguje tylko 128G.
Dysk jest widziany. Wczesniej, po wszadzeniu na system odpalany z innego
dysku udalo mi sie go sformatowac porpawdnie, ale jaja sie zaczely jak
chcialem postawic na nowym system. Jak postawilem, to pozniej nie
rozpoznalo mi duzej partycji, wyskakiwaly bledy itp. Po odpaleniu PQ zwis.
Odpalenie linucha i format - ok, ale nie mozna sformatowac partycji powyzej
128G.

Teraz mam zostawione wolne miejsce powyzej 128G i na XP (SP2) dziala. Boje
sie cos kombinowac, bo jak mi szlak znowu trafi system, to mnie qrwica
strzeli.

Dla mnie SP2 chyba nic nie da... Raczej bede musial plyte zmienic.

Pozdrawiam
Lesior