Re: Problem z instalacja PixelView PlayTV Pro pod WinXP

Autor: Dami <damiplWYTNIJTO_at_gazeta.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 11:34:44 MET

   z tymi tunerami pod XP to zawsze jest jakas lipa
   pod 98 hula wszystko
   pod 2K juz mniej
   pod XP z funkcji pilota ze 30 % moze.u mnie nie chodzi np. z pilota volume
   gdzie na 98 jest wszystko claro.

   mialem KWorld a obecnie AVACS i Conexant czy inny Filip i na 32-bitowych
   systemach zawsze z czyms tam byla lipa nawet z driver'ami cd producenta.
   ja odpuscilem. szkoda czasu i zdrowia.

   pozdrawiam

   Dami