Re: Problem z instalacja PixelView PlayTV Pro pod WinXP

Autor: AnkaS <stona_at_fuw.edu.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 23:32:52 MET

Ja mam kartę PixelView z tunerem FM stara uzywana kupiona za 100zl na
gieldzie z chipsetem Connexant BT978A. Chodzila u mnie rok na Win98 z
oryginalnymi sterami i propgramem PixelView Play. Bylo to na kablu UPC TV
automatycznie znajdowal mi tylko kanaly oznaczane K, potem zainstalowalam
BorgTV i ten znajdowal rowniez kanaly S.
Przeinstalowalam ja na WinXP pare dni temu, XP zapytal, czy polaczyc sie z
internetem w celu pobrania sterownikow zgodzilam sie, ale on sie nie
polaczyl, lecz znalazl w swoich zasobach. Sam program PixelView znalazlam
wczesniej w sieci. i dalam mu na plycie. Wszystko chodzi, tylko znowu nie ma
kanałow S.
Do tego sciagnelam programik MyTV. Wklepalam recznie czestotliwosci (na
prosbe udostepnie gotowy plik MyTV.ini z czestosciami UPC).
Probowalam tez zainstalowac Borga, ale ten pokazuje mi, ze ma za malo
pamieci (ma 512MB), a pod Win 98 chodzil ze 128 wiec tego nie rozumiem.

W podgladzie sterownikow XP pokazuje BtTuner, WDM TV Tuner i temu podobne.
pozdrawiam Anka