Re: opóźnienia

Autor: PL <jk1276_at_interia.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 10:30:58 MET

"adam"
> Mam taką drażniącą "przypadłość" w moim służbowym kompie i nie wiem co to
jest.
> Otóż za każdym razem kiedy uruchamiam pasek "Start" głównego menu to muszę
> chwilę (kilka sekund) odczekać zanim on "zaskoczy" i się pokaże.

Mialem podobne objawy ostatnio po tym, jak kopiowalem, dokonywalem
przerzucania na komputerze kilkuset tysiecy roznych plikow.
Po ich wykasowaniu, zoptymalizowaniu dzialania komputera(wyczyszczenie
zbednych smieci na dysku, tempow, history, plikow z Internet Temporarly
Files, skanowanie, defragmentacja) i innych zabiegach(usuniecie swapa,
blokowanie niepotrzebnych procesow dzialajacych w tle) - predkosc kompa
powrocila do normy.