opóźnienia

Autor: adam <mrzafka_at_wp.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 08:13:02 MET

Witam
Mam taką drażniącą "przypadłość" w moim służbowym kompie i nie wiem co to
jest.
Otóż za każdym razem kiedy uruchamiam pasek "Start" głównego menu to muszę
chwilę (kilka sekund) odczekać zanim on "zaskoczy" i się pokaże. To samo
dzieje się kiedy np chcę uruchomić jakieś menu podręcznych narzędzi (prawy
przycisk myszy) w dowolnym miejscu, a często też jest takie samo opóźnienie
reakcji w wypadku np. zmniejszania i powiększania okienek.
Niedawno był na nowo instalowany system (Win98se). Problem był wcześniej i
pozostał taki sam teraz. Z czego to się bierze?

a.d.w.