Re: athlon bez wiatraka, czy to mozliwe?

Autor: pisarz <qq_at_qq.co>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 08:41:02 MET

> Nie, nie wierze
Wiara to chyba inna płaszczyzna naszego życia.

> w pasywne chłodzenie w domowym PeCecie.
Uwazam, że jest to możliwe skoro są mocne zasilacze z pasywnym
chłodzeniem. Inna kwestia to ich cena, ale zawsze jest coś za coś

> Chyba, że buda jest
> super wentylowana i sam przepływ powietrza przez wnętrze wystarczy, ale
> raczej jeśli nie jest to jakiś mocno grzejący procesor.
Rozpatrywany przypadek nie jest rozwiązaniem pasywnym skoro producent
zaleca zamontowanie wentylatora. Ale takie rozwiązanie i tak jest
postępem, bo może wystarczyłoby zainstalować na nim wentyl ustawiony np.
na 700 obrotów (oczywiście należałoby to dobrać ekperymentalnie)
Osobiście i tak mam otwartą obudowę, bo dyski leżą obok na piance.

Pozdrawiam
    Darek