Re: athlon bez wiatraka, czy to mozliwe?

Autor: Bubby <46349_at_poczta.fm>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 20:01:36 MET

Użytkownik "pisarz" <qq@qq.co> napisał w wiadomości
news:cr9sk8$1mq$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Sugerujesz taki zakup na podstawie reklamy, czy widziałeś toto w akcji?
> Używam amd64 2800 box i mam na coś takiego chrapkę.

Nie, nie wierze w pasywne chłodzenie w domowym PeCecie. Chyba, że buda jest
super wentylowana i sam przepływ powietrza przez wnętrze wystarczy, ale to
raczej jeśli nie jest to jakiś mocno grzejący procesor.
W dzisiejszych czasach jeszcze musimy się męczyć z tym co jest. Może kiedyś
wymyślą jakiś heatpipe, zakładany na CPU, któy wyprowadzony był by na
zewnątrz, do jakiej chłodnicy. Tak czy owak, narazie wiatraki to najlepsze
rozwiązanie.