tania i _cicha_ obudowa

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 23:57:46 MET

Witam
przejrzalem archiwum ale nie czuje sie od tego specjalnie madrzejszy bo
szukam czegos nieco innego niz inni.
Robie maly update kompa wiec poszukuje nowego pudla
Nie zalezy mi na hiper mocnym zasilaczu bo prockiem bedzie athlon 64
a grafa starutki radeonik 7000 wiec potwornego poboru mocy to nie ma
Za to zalezy mi by zasilacz nie poszedl z dymem zabierajac polowe sprzetu
i zeby calosc byla maksymalnie CICHA
wiec obudowa musi byc dosc solidna a zasilacz chlodzony czyms
sensowniejszym niz 80mm@12V
no a w ramach zamieszania glupie pytanie na koniec:
moze jednak nie zmieniac obudowy tylko zostac przy moim atx z czasow PII
i zasilaczu 200W (no name ale raczej mnie nie zawiedzie)ktory po przerobce
na dual fan@ 5V sprawuje sie ideanie
Z tym ze nie wiem dokladnie ile taki zestaw moze chciec pradu(oprocz
wymienionych elementow jeszcze dwa dyski i cdrw) i boje sie ze ten 200W
bedzie mi sie juz grzal i bede musial podniesc napiecie wentylatorow
podsumowujac jak w miare tanio (raczej blizej 200pln) miec maksymalnie
cichy sprzet
pozdrawiam i z gory dzieki za odzew

--
JFK