Re: Chrzanie!! Idę po komputer do Vobisu.

Autor: <D_at_niel>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 21:52:29 MET

Dnia 04-sty-05 15:51:10, wojtek napisawszy:
> nie mogę zrozumieć twojego toku myślenie,że niby vobis nie moze
> produkować bubli bo zostaliby zasypani gwarancjami?
> czyli muchy też się mogą mylić jedząc gówno? no bo przecież ich sa miliony

Na to jest też odwrotna teoria: W dużej firmie jest Dział Reklamacji
(bo musi być), są w nim ludzie na etatach którzy muszą mieć zajęcie -
więc można sobie trochę odpuścić z jakością (byle bez przesady!).
W małej firmie każda reklamacja absorbuje pracowników zajmujących się
składaniem komputerów, więc lepiej aby sprzęt wypuszczony do klienta
już nie musiał wracać.

--
 Pozdrawiam - D@niel