Re: porownanie monitorow - prosba laika

Autor: Przemolo <przemolo_at_gazeta.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 21:28:00 MET

Użytkownik "Zazula" <zazulla@WYTNIJTOgazeta.poczta.pl> napisał w wiadomości

> I tu moje pytania. Jak jest z jakoscia obrazu porownujac te monitory? Jak
> kolorami? Ogolnie hobbistycznie zajmuje sie fotografia stad te pytania o
> kolory. Czy moze lepiej siedziec przy tej 15"? Widzialam jak wygladaja
fotki
> na Q790 i mimo ustawien podobnych do mojego monitora, fotki wygladaly
> zdecydowanie inaczej.

Inaczej? Tzn. jak? :)
Sam mam od 3 lat Hyundai ImageQuest F790D. To dość dobry monitor 17" - ma
świetne parametry (1600x1200 przy 75Hz). Ogólnie jestem zadowolony choć
zaraz przed upływem gwarancji wymieniali mi kineskop z powodu znacznego
pogorszenia ostrości.
Radzę obejrzeć go przed zakupem dokładnie (konkretny egzemplarz) w wybranej
przez siebie rozdzielczości i częstotliwości i jeśli będzie ok to kupować :)