Re: Problem z kartą graficzną PCI

Autor: usuń to <to)_at_wp.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 18:44:11 MET

Męczony przed trybunałem wreszcie wyjęczał
>Witam
>Mam karte graficznÂą Matrox Milennium II na PCI. Mam ustawione w Biosie First
>video init na PCI Slot. Jednak po w?Âączeniu kompa przez kilka chwil wszystko
>jest ok (rozdz. 1024x768). Jednak po krĂłtkiej chwili po otwarciu kilku okien
>lub aplikacji na gĂłrze ekranu pojawiajÂą sie cztery ma?e pulpity, kolory
>zaczynajÂą wariowa?( robi sie pĂł? pulpitu zielone). W trybie awaryjnym
>wszystko jest OK. Mam te? karte AGP ale to chyba nie ma znaczenia. Czy
>problemem sÂą ustawienia Bios, DirectX?
>Pomo?cie
> [...]
Czy dzieje sie tak tylko po otwarciu okien czy tez w innych aplikacjach np
grach?
Czy masz to tylko w tych windowsach probowales juz instalowac inne?
masz najnowsze stery, jesli nie zainstaluj takowe
zainstaluj najnowszego DirectX-a
monitor jest w porzadku?
sprawdz antyvirem i antyszpiegami
pozdro