Problem z kartą graficzną PCI

Autor: Kuba <kuba_at_fargo1.net>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 18:36:32 MET

Witam
Mam karte graficzną Matrox Milennium II na PCI. Mam ustawione w Biosie First
video init na PCI Slot. Jednak po włączeniu kompa przez kilka chwil wszystko
jest ok (rozdz. 1024x768). Jednak po krótkiej chwili po otwarciu kilku okien
lub aplikacji na górze ekranu pojawiają sie cztery małe pulpity, kolory
zaczynają wariować( robi sie pół pulpitu zielone). W trybie awaryjnym
wszystko jest OK. Mam też karte AGP ale to chyba nie ma znaczenia. Czy
problemem są ustawienia Bios, DirectX?
Pomożcie
Pozdrawiam