Re: Czy jest sens ?(wentylator z przodu)

Autor: Pawel <pawel_sm_at_w_usun_to_p.p_i_to_tez_l>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 16:37:15 MET

On Mon, 03 Jan 2005 22:31:22 +0100, Maciek M wrote:

> [...]

Dlatego np. ja montujac z przodu wentylator, pomiedzy wentylator a kratki
w obudowie wstawilem prosty filtr (chusteczka do nosa skalada sie z kilku
cienkich warstw...), pozatym zalepilem wszelkie inne dziury w obudowie
zalepilem albo wogole tasma klejaca, albo moim "filtrem". I w ten sposob
kurz juz nie zawital w kompie.