Re: Czy jest sens ?(wentylator z przodu)

Autor: Maciek M <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 22:31:22 MET

Juras wrote:
> Mam obudowe Modecom Prostation z AirDuctem (Sempron 2800+ Box) + wiatrak
> wyciagajacy.Temperatura jest troche za wysoka(55 w stresie) czy warto dokladac
> wiatrak z przodu ? Dysk jest chlodny wiec jego chlodzenie odpada.Czy nie lepiej
> zmienic ten wyciagajacy z tylu na wydajny 92 ? Mam wrazenie ze wiatraki z
> przodu nic nie daja oprocz wciagania smieci do obudowy.W obudowie jest
> tyle "szpar" ze zimne powietrze zawsze jakos sie dostanie a wazniejsze jest
> pozbycie sie cieplego z obudowy.Oczywiscie planuje pozbycie sie boxa z procka.

nie zgodze sie z toba w kwestji kurzu. wlasnie po to zeby ograniczyc
zakurzenie sprzetu stosuje sie wentylatory tloczace. wystarczy filtr
powietrza do takiego wentylatora a masz czysto w budzie. panujace
nadcisnienie nie pozwoli na dostawanie sie kurzu do wnetrza obudowy.
uklad z wentylatorami wyciagajacumi jest za to bardziej wydajny :-)

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660