Re: A7N8X Deluxe + dysk SATA ?

Autor: Calme <calme_at_pf.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 14:57:07 MET

tzn ja akutalizowalem bios co jakis czas najpierw na werjse 1007 a potem na
1008 i dopiero przy tej ostatniej dolozyli wlasnie te mozliwosc bootowania w
biosie
podejrzewam, ze ze starsza wersja biosu moga byc problemy potem ale jak
mówie trudno mi to oceniac bo na starszym biosie SATA nie podpinalem wtedy -
ewentualnie moze ktos z Grupowiczów cos by tu powiedzic mógl ewentualnie
moze poszukaj na googlach gdzies albo na forach zwiazanych z nforce czy ktos
odpalal SATA na starszej wersji biosu

Jezeli bedzie chodzic tylko z tym biosem to pozostaje reczne wgranie - w
instrukcji do mobo masz szczególowy opis update biosu przy pomocy
wbudowanego programu Award Bios Flsh Utility

Po wgraniu biosu ustaw na bootowanie z cd rom instaluj xp przy instalacji F6
i wrzuc stety do SATA jak sie zrestarci komp przy instalacji wtedy ustaw
bootowanie na SATA i po klopocie :)