Re: A7N8X Deluxe + dysk SATA ?

Autor: Artur <biczysko_at_lucent.com>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 14:34:29 MET

Wielkie dzieki Calme,

Ja mam plyte juz z 1,5 roku wiec i starszy bios, czy to oznacza,ze nie bede
mial mozliwosci odpalenie systemu z SATA, skoro nie bedzie tej opcji w biosie?
Czyli przy instalacji dorzucam sterowniki i XP wykryje dysk, ale co mam
wtedy zrobic zeby odpalil mi sie wlasnie z tego dysku. Dysk ATA mam w 100%
zawalony i nie ma mozliwosci bym postawil na nim system, a potem zrobil
updatte biosu. CHyba, ze sciagne bios z netu i recznie wgram.

pzdr,
Art