Re: Chrzanie!! Idę po komputer do Vobisu.

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 05:22:33 MET

Andrzej Zbierzchowski wrote:

> Zapewne nie, bo inaczej jaki byłby sens robić podmarkę?
> Wiem to od serwisant asprzętu. Naprawia tego multum (głównie kondensatory).

Nauka radziecka zna takie przypadki. Szeroko wykorzystywane w przemysle
chemii gospodarczej (proszki do prania itepe).
Robimy (nazwy przypadkowe) kartony Vizir i Dosia, sypiemy to samo. Jedno
reklamujemy jako dobre drugie jako tanie. Jedna linia produkcyjna obniza
koszty, dwie sciezki reklamowe zwiekszaja sprzedaz... Gra i buczy.
Poszkodowani sa tylko Ci co kupuja tego np. Vizira... A moze nie, bo
korzystaja z wyrobu "markowego" i maja wyzsze poczucie wlasnej wartosci?

WL