Re: com --> usb

Autor: Lopi <lopi83_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 19:52:47 MET

> Witam!
> Chodzi mi o rozwiązanie problemu portu szeregowego w nowych
> notebookach, w których jak wiadomo nie ma takowego portu. Wiem, że sa
> przejściówki zamieniające sygnał COM na USB. Rodzi się pytanie, na
> ile skutecznie działa takie rozwiązanie, czy ktos miał tego rodzaju
> doświadczenia?
> shap
> p.s. do podłaczenia mam aparaturę pomiarową, która ma interfejs
> szeregowy (COM)

chyba inaczej niz przez przejsciowke nie da rady a taka przejsciowka to
takie sobie raz dziala a raz nie, zalezy co podlaczysz i jakim programem
bedziesz to obslugiwal
infomax (interfejs renault) - jedna wersja dziala a druga nie, jak bedzie u
ciebie ... nie wiem, sprawdz, wez przejsciowke w sklepie i sie dogadaj ze
jak cos bedzie nie tak to zwroc albo poszukaj innej